Priča o BGA
Ovo je priča o transformaciji i širenju. Uzbudljiva priča koja počinje s malim lokalnim obiteljskim poduzećem u Gävleu, a danas je velika tvrtka za e-trgovinu koja eksplozivno napreduje diljem Europe. Mnogo se toga dogodilo tijekom godina, i mnogo se toga promijenilo. Ali nešto što ostaje, što postoji još od početka tvrtke 1993. godine, jest osluškivanje. Znatiželjno osluškivanje i razumijevanje onoga što kupci traže - ponekad čak i prije nego što oni sami to shvate. To, u kombinaciji s malo odvažnosti, velikim fokusom na kvalitetu i snažnim povjerenjem u vlastitu ponudu, bile su neke od najvažnijih sastojaka u receptu za uspjeh tvrtke. Ovo je priča o BGA.
Prolog - Malo obiteljsko poduzeće
Godina je 1993, grad je Gävle. Bengt Andersson osniva BGA Videoproduktion, lokalnu tvrtku specijaliziranu za proizvodnju informativnih filmova i prijenos filmova manjih filmskih formata na VHS. Krajem 1990-ih potražnja za uslugama prijenosa i konverzije znatno je porasla, što je postalo sve značajniji dio poslovanja tvrtke.
Poglavlje 2002-2005 - DVD u modi
Tijekom 2000-ih potražnja za prijenosom filmova na DVD doslovno je eksplodirala, što nam je pružilo velike mogućnosti da proširimo naše tada još uvijek prilično skromno i lokalno poslovanje. U ovom razdoblju Björn Andersson je počeo raditi puno radno vrijeme u tvrtki, a mi smo uložili u nove strojeve kako bismo osigurali kvalitetu i širinu usluga koje smo željeli ponuditi pri prijenosu filmova s videovrpce na DVD.
Poglavlje 2006-2007 - Zanimanje za velike gradove
Tijekom 2006. godine izvršili smo nova ulaganja koja su nam omogućila izradu vlastitih strojeva za prijenos filmova manjih filmskih formata. Strojevi koji bi ispunili naše visoke zahtjeve za kvalitetom i jednostavnošću upotrebe. 2006. je također bila godina kada smo počeli širenje izvan Gävlea i otvorili podružnice u Stockholmu (Lidingö) i Göteborgu. Zaposlili smo i našeg prvog vanjskog suradnika u našem uredu u Gävleu, Kristoffera Sjöléna, koji i danas radi s nama i sada je odgovoran za cijelu našu proizvodnu jedinicu za sve vrste digitalizacija.
Potražnja za uslugama vezanim uz dijapozitive i fotografije rasla je, pa smo tijekom jeseni 2006. proširili naše poslovanje kako bismo uključili i ove usluge.
U travnju 2007. otvorili smo vrata naše podružnice u Malmöu, a u listopadu iste godine otvorili smo drugu podružnicu u Stockholmu, ovaj put u Hammarby Sjöstad.
Poglavlje 2008 - S cijelom Švedskom u fokusu
Željeli smo ponuditi naše usluge većem broju ljudi u Švedskoj, pa smo 2008. proširili našu kućnu dostavu tako da obuhvatimo petnaestak gradova. Također smo se preselili u nove, svježe prostore kako u Gävleu, tako i u Göteborgu.
Poglavlje 2009 - Megametarski manji filmski format
Jedna od mnogih dinamičnih godina kada smo dodatno proširili našu popularnu uslugu kućne dostave. Ovaj put smo ju ponudili cijeloj Švedskoj, i to potpuno bez dodatnih troškova. Također smo odlučili zatvoriti naše trgovine u Lidingöu i u Hammarby Sjöstadu u korist novog prodajnog prostora na Östermalmu u Stockholmu, gdje smo mogli ponuditi kraće rokove isporuke i privlačnije radno vrijeme. 2009. bila je i godina kada smo se preoblikovali u društvo s ograničenom odgovornošću, BGA Videoproduktion AB. Tijekom godine uspjeli smo skenirati 1 000 000 metara manjih filmskih formata - što je bio rekord koji će kasnije biti uvjerljivo nadmašen.
Poglavlje 2010 - Tvrtka raste u svim smjerovima
Tijekom 2010. dodatno smo proširili naše poslovanje kako bismo uključili i digitalno razvijanje. Također smo otvorili dvije potpuno nove trgovine, jednu u Stockholmu i jednu u Norrköpingu. Naša trgovina u Malmöu premještena je u nove prostore u samom centru, što nam je omogućilo da tamo također ponudimo bolje radno vrijeme. U Gävleu smo počeli prerastati naše prostore od 320 m² pa smo se morali preseliti u nove urede nekoliko blokova dalje.
Poglavlje 2011-2012 - Daljnja modernizacija
Tijekom 2011. godine prepoznali smo - i iskoristili - priliku da kupimo dvije postojeće fotografske trgovine u Jönköpingu i Sundbybergu. Trgovina u Gävleu, koja je prethodno dijelila prostor s našom proizvodnom jedinicom, također se morala preseliti u vlastiti prodajni prostor u samom centru Gävlea. 2011. bila je i godina kada smo započeli modernizaciju naših trgovina i proširili radno vrijeme. Ovaj posao nastavio se i intenzivirao tijekom 2012., koja je također bila godina kada smo pokrenuli naš zasebni poslovni odjel BGA Fotocenter, gdje razvijamo slike i izrađujemo povećanja.
___________
Nova poglavlja u priči o BGA
BGA Videoproduktion je imala cvjetajući rast, s otvaranjem podružnice za podružnicom širom zemlje, pri čemu su se ulaganja opetovano pokazivala kao uspješna. No, najveća prekretnica u priči o BGA dogodila se kada smo htjeli i usudili se još više. Paralelno s izvornim poslovanjem, pokrenuta je dodatna djelatnost s fokusom na okvire za slike i albume za slike; BGA Fotobutik. A za te proizvode pojavila se prilika za istraživanje novih područja, točnije interneta.
___________
Poglavlje 2013 - Rođenje e-trgovine
Internet se činilo kao uzbudljivo mjesto s neograničenim mogućnostima, čak i za tvrtku sa sjedištem u malom Gävleu. E-trgovina je pokrenuta na prijelazu godine - i prva narudžba došla je već na Silvestrovo 2012. godine. Glavni fokus bili su lijepi i cjenovno pristupačni okviri, a interes za ove proizvode pokazao se golemim. Okviri u ponešto neuobičajenim veličinama i bojama postali su iznenađujuće popularni i brzo smo shvatili da postoji praznina na tržištu koju bismo mogli popuniti.
Poglavlje 2014 - E-trgovina treba veći prostor
Interes za naše okvire nastavio je rasti i tijekom godine više nego udvostručili smo broj kupaca u našoj online trgovini. 2014. bila je intenzivna godina tijekom koje smo s velikim entuzijazmom i nevjerojatnom brzinom proširili naš asortiman proizvoda. Ovo je, kako se i moglo očekivati, brzo dovelo do toga da smo prerastali naše postojeće skladište i morali smo ga proširiti kako bismo imali dovoljno prostora.
Poglavlje 2015 - E-trgovina počinje istraživati Skandinaviju
S dvije izvrsne godine iza nas kao e-trgovac, postali smo prilično iskusni. Sada je bilo vrijeme da se usmjerimo izvan granica zemlje, pa smo odlučili proširiti poslovanje u Norvešku, što se ostvarilo 1. studenog 2015. Tijekom proljeća shvatili smo da je naše tadašnje skladište ponovno postalo premalo i krenuli smo u potragu za većim prostorom. Ovaj put smo bili malo mudriji i odmah tražili prostor koji bi bio dovoljno veliki i za budući rast (jer nam je išlo tako dobro!). Krajem godine konačno smo pronašli naš novi dom i preseljenje je bilo planirano za proljeće 2016. godine.
Poglavlje 2016-2018 - E-trgovina prolazi kroz razvojnu fazu
S preseljenjem u nove prostore dobili smo mogućnost za razvoj! U godinama koje su slijedile, proširili smo naš asortiman okvira za slike, a također smo znatiželjno počeli istraživati nove proizvode kako bismo upotpunili ponudu okvira. Elegantan i moderan izbor plakata činio se razumnim - i tako je i bilo. Želja za istraživanjem svijeta rasla je, pa je pokrenuta nova sestrinska stranica u Finskoj. Tijekom 2017. dodatno smo proširili asortiman i uključili velik broj modernih ogledala u raznim oblicima, bojama i veličinama. Iste godine ušli smo i na dansko tržište, gdje su naši proizvodi bili vrlo dobro prihvaćeni. Prisutnost na četiri tržišta bila je značajan uspjeh, ali svijet izvan Skandinavije i dalje nas je privlačio.
Poglavlje 2019 - E-trgovina mijenja ime i stil
BGA Fotobutik mijenja ime u BGA.SE, a uz promjenu imena došao je i potpuno novi izgled i grafički profil. No, to definitivno nije bilo jedino što se dogodilo tijekom ove godine pune događaja. Velik broj novih uzbudljivih proizvoda ispunio je našu web trgovinu, a skladište je trebalo proširiti na punih 5000 m2. 2019. bila je i godina kada smo proslavili e-trgovinu prešavši 200.000 kupaca od svog početka.
Poglavlje 2020 - E-trgovina i pandemija
Pandemija je stigla, i svi su provodili više vremena kod kuće. Mnogi su živjeli kao nikad prije, a dizajn interijera bio je visoko na popisu za kupnju. Proširili smo se nevjerojatnom brzinom i otvorili e-trgovine u Nizozemskoj, Belgiji, Njemačkoj i Austriji. Asortiman je rastao i mnoštvo novih, modernih proizvoda stiglo je u našu ponudu. Skladišni prostor je proširen, a e-trgovina je premašila brojku od 400 000 kupaca od samog početka.
Poglavlje 2021 - 2022 - E-trgovina se nastavlja širiti
Brza ekspanzija pružila nam je priliku da eksperimentiramo s novim asortimanom koji je bio različit od proizvoda koje smo prethodno nudili. No, shvatili smo da novo ne znači uvijek i bolje. Puni fokus bio je usmjeren na ono što najviše volimo i u čemu smo stručnjaci - a to su okviri! Skladišni prostor dodatno je proširen, ovaj put na nemalih 8000m2. Proširenje u Europi se nastavilo i BGA je ušao na tržišta Engleske, Irske, Švicarske i Francuske. Pokrenuta je još jedna web stranica - bgaframes.eu - koja omogućuje kupcima iz više europskih zemalja pristup našim vrhunskim proizvodima.
Još smo daleko od epiloga, a mnoga uzbudljiva poglavlja tek čekaju da postanu dio priče o BGA. Postanite dio priče i provjerite naš impresivni asortiman okvira za sve stilove!