Dobio sam oštećen ili pogrešan proizvod - Što da radim?

Uvijek činimo sve što možemo kako bismo provjerili naše proizvode prije nego što ih pošaljemo i kako bismo ih što bolje zapakirali. Budući da gotovo svi okviri/stakla koje šaljemo sadrže pravo staklo, nažalost se ponekad dogodi da proizvod stigne oštećen. To se događa sa otprilike 1-2% od sveukupnih pakiranja i stalno radimo na smanjenju tog broja kako vi kao kupac ne biste imali problema, ali i kako bismo smanjili naš utjecaj na okoliš.

Sve naše okvire pakiramo u čvrste kartonske kutije u kombinaciji s čvrstim papirom, a kako bismo ih zaštitili od udaraca, sve okvire pakiramo u foliju sa zračnim mjehurićima (nažalost, folija sa zračnim mjehurićima najbolje štiti, no radimo na smanjenju njene upotrebe) kako bi transport do vas bio što sigurniji.

Ako se baš vama dogodi da dobijete oštećen ili pogrešan proizvod, uvijek ćemo učiniti sve što možemo da vam brzo i jednostavno pomognemo i smanjimo neugodnosti. Sve što trebamo od vas je slika onoga što je slomljeno ili pogrešnog proizvoda. Pošaljite e-mail na info@bga.hr s fotografijom oštećenja, brojem narudžbe, vašim podacima za kontakt i opisom onoga što se dogodilo sa proizvodom, a mi ćemo se pobrinuti da vam što prije pošaljemo odgovarajući proizvod. 
Svoju reklamaciju možete obaviti i putem našeg chata. Da biste nas kontaktirali, kliknite na ružičasti prozor za chat u donjem desnom kutu.

Naš krajnji cilj uvijek je da vi kao kupac budete zadovoljni, ako pogriješimo mi ili dostavna tvrtka, uvijek ćemo učiniti sve da vi budete zadovoljni. Da biste pročitali naše opće uvjete kupovine -kliknite ovdje-